سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهدالرضا(ع) مستقر شود استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد شهردار مشهدمقدس در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه: ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری ضروری است ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد، میدان آزادی و خیابان طرحچی (۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز عملیات اجرایی احداث مجهزترین و مدرن‌ترین دهکده ورزشی شرق کشور در مشهد (۹ خرداد ۱۴۰۳) اجرای طرح جدید تخفیفی و تقسیطی حوزه ساخت‌وساز شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از فاصله برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط ۱۵ در مشهد + پاسخ مشهد، نخستین «شهر دوستدار آب» در ایران | جزئیات طرح ابتکاری شهرداری مشهد برای مدیریت منابع آبی چیست؟ بهره‌برداری از ۲۰ هکتار از «بوستان کرامت» مشهد در فاز نخست عملیات اجرایی برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل‌بازه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در فروردین ۱۴۰۳ درباره «باغو»، مزرعه‌ای تاریخی در محله خواجه ربیع مشهد ۱۲ مطالبه از مجلس دوازدهم برای مشهد فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، احیای کارگروه ملی زیارت بود
سرخط خبرها

قدردانی از شهرداری مشهد برای حمایت از باغ‌موزه

  • کد خبر: ۱۱۶۰۷
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
قدردانی از شهرداری مشهد برای حمایت از باغ‌موزه
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی به پاس گام‌های شهرداری مشهد برای اجرای پروژه باغ‌موزه این شهر از مجموعه مدیریت‌شهری قدردانی کرد.
تلاش‌ها و اعتبارات مدیریت‌شهری مشهد بود که به پروژه زمین‌گیرشده باغ‌موزه دفاع مقدس این شهر تکانی داد و توانست خون تازه‌ای به این طرح نیمه‌جان تزریق کند. رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی به پاس گام‌های شهرداری مشهد برای اجرای پروژه باغ‌موزه این شهر از مجموعه مدیریت‌شهری قدردانی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سردار بهمن کارگر با اشاره به وضعیت پروژه موزه دفاع مقدس خراسان‌رضوی افزود: زمین این موزه در کوهسنگی مشهد قرار دارد و عملیات احداث آن هم‌اکنون با پیشرفت خوبی درحال انجام است و شهردار مشهد هم در اجرای این پروژه همراهی خوبی داشته است. وی با اشاره به مشارکت دولت در اجرای برنامه‌های این بنیاد بیان کرد: با همکاری و مشارکت استانداران در سراسر کشور، ۱۰ موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور در سال ۹۶ افتتاح شد و از ۹ موزه دیگر هم تا پایان امسال بهره برداری می‌شود. سردار کارگر با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان‌رضوی جنبه ملی دارد، تأکید کرد: این پروژه فرهنگی ظرفیت خوبی برای زائران بارگاه مطهر رضوی و جوانان مشهدی فراهم خواهد کرد. استاندار خراسان‌رضوی نیز در این دیدار گفت: امروزه با توجه به وجود شبکه‌های مجازی و نشر محتوا‌های گوناگون در آن، شاهد طرح پرسش‌های گوناگونی بین نسل جوان درباره حماسه دفاع مقدس و چگونگی رخ دادن آن هستیم که باید در این‌باره آگاهی‌بخشی شود. علیرضا رزم‌حسینی افزود: وجود ۱۱ تا ۱۲ میلیون دانش‌آموز و ۴ تا ۵ میلیون دانشجو در کشور، ظرفیت خوبی است برای آنکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به آن‌ها به‌عنوان جامعه هدف توجه کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->